lørdag den 8. juni 2013

Kugleskør...

eller bare skør med kugler?

Jeg er altså lidt vild med kugler i haven - ala alium. Både små som store. De er lækre, lige fra de står i knop, til de folder sig helt ud, og faktisk også når de står forfaldne hen med grønne mini kugler på.



 Sejt, som den kan nå at skifte farve på et par dage fra hvid til lilla.





Smuk smuk smuk i alle stadier.

Jeg investerede sidste år i et par eller tre af den kæmpestore hvide "Mount Everest". De står nu og råber lidt efter hinanden, så jeg må vist på indkøb i efteråret igen - men de er så hulens dyre de løg :) Jeg kunne nu ellers godt lige se sådan et helt "kuglehav", der i det hvide bed.



Sidst men ikke mindst...eller jo faktisk :) Den mindste jeg har i haven, er den, vi starter med at spise af, som grønt purløgsdrys på kartoffelmaden :) Men stadig super sød, når man ikke længere kan spise den.



God weekend derude :0)

2 kommentarer:

  1. hvad en smukke billeder tak for at dele med os

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog nogle fine kuglefotos, du har lavet, og jeg kan godt forstå, at du er vild med dem! Den hvide er, da bare for skøn.

    SvarSlet